När sötsugen sätter igång..

Nu har jag inte ätit onyttigt på 5 dagar om man ska vara exakt. För mig är det ganska mycket då jag äter något onyttigt iprincip varje dag.. Men nu idag på eftermiddagen var det extremt kan jag säga.. Så jag letade reda på något nyttigare recept av chockladbollar samt hittade jag något nyttigare recept av snickerskaka också så jag gjorde båda två bara för att prova :)
 Och detta blev resultatet och jag tyckte att chokladbollarna vart rätt goda, men snickerskakan var lite sisådär..
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Lena i Wales säger:

Jag har också varit duktig det senaste med sötsaker, men ibland faller man igenom. Helt naturligt! Ha det bra!

Svar: Ja det blir ju så:) desamma!
Sandra ullvin

2014-09-10 | 09:29:07
Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback