Magrutor på 6 veckor

 
Idag hittade jag detta core pass på 35min på youtube som man kan göra i 6 veckor och efter det så har man garanterat magrutor.
 
Jag testade det och FYFA AN va det var jobbigt, höll allvarligt på att dö och nu svettas jag som en gris även fast det var ett tag sedan som jag var klar.. PROVA DETTA, man känner att det tar kan jag säga!!
Oj, nu reste jag på mig från liggandes till sittandes och jäklar alltså, man känner att det börjar komma fram lite träningvärk i magen!! :O
 
Jag ska nu försöka göra detta pass så ofta jag kan iallafall, kanske inte varje dag dock, för det orkar jag verkligen inte!
 
 
Kommentarer
louise säger:

ser faktiskt ganska jobbigt ut men gött ^^

Svar: ja det kan du lita på att det var, men väldigt skönt efter som sagt:)
Sandra ullvin

2014-03-05 | 18:23:49
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback