hallon och blåbär smoothie

                       
          
 
Denna har jag alldeles nyss druckit upp efter att ha varit ute på en promenad till ica för att skicka iväg ett paket jag sålt på tradera :D Nu inväntas Pretty little liars som snart kommer ut på Swefilmer och då ska jag spendera 40 minunter i min säng för att se på det!
 
Receptet på Smoothie:
1 dl Hallon 
1/2 dl Blåbär
4 dl Vanilj youghurt 
1/2 banan (om man vill) 
 
Blanda allt i mixen, sen häll upp i serveringsglas :)
Jag går alltid på känsla så jag tar så mycket som jag känner blir bra när jag gör smoothies, men man kan även måtta upp om man vill det.
 
 
 
 
Kommentarer
louise säger:

Det är super gott en av mina favorit smoothiesar :D

Svar: va kul att du också tycker det:D
Sandra ullvin

2014-03-12 | 17:18:48
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback