När jag får tråkigt..

 
 
 
 
..så sätter jag genast igång och bakar om jag har möjligheten och alla saker hemma vill säga! Jag vet inte vad det är med mig och bakning men vi har någon speciell relation till varandra, men dock bakar jag bara för att ha något att göra och för att jag tycker att det är kul att skapa något fint (tjjaa, försöka iallafall) och även överträffa mig själv för när jag gör saker så vill jag alltid att det ska bli bättre ä förra gången jag gjorde det tillexempel. 
 
Idag blev det små bakelser som jag helt kom på själv. Dom är gjorda med sockerkaksbotten som jag tryckt ut i ett runt glas och skurit på mitten för att sedan lägga grädde och hallon emellan. Sedan kavlat ut mashipan och täckt bakelsen, eller på den andra bara grädde emellan och lagt hallon uppepå istället för inuti. 
Jag har smakat den vita och den var jättegod så det kan jag rekomendera om ni vill ha något att baka :D
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anki säger:

Ville bara säja att du också har en fin blogg, med väldigt fina bilder.

Svar: MEN TACK :D va glad jag blir!!!
Sandra ullvin

2014-06-23 | 18:56:11
Bloggadress: http://annkicki.blogspot.com

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback