sprang hela 4km utan stopp

Jag är grym, helt enkelt!
Ni vet att jag skrev att jag skulle springa på onsdagar på mitt nya träningsschema. Först tänkte jag "äsch, vafan jag orkar inte", sen när kvällen kom så kände jag att jag ändå ville springa för jag behöver träna min kondition och bli bättre på att träna, så jag frågade pappa om han ville hänga med på en runda och det ville han. 
 
Vi sprang 4 km utan ett enda stopp, vi gick inte ett enda dugg, fyfan va jag är grym. Jag har aldrig varit ute och sprungit utanför gymmet förut (om man inte ränkar med då jag spelade fotboll för ca 4 år sen). Jag böev svettig som en gris också kan jag säga, hehe..
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför beeptestet imorgon på idrotten.
Godnatt på er 
Å va jag vill ha dessa snyggingar 
Kommentarer
Alina säger:

snygga!

Svar: ja visst är dom:D
Sandra ullvin

2014-02-06 | 16:30:15
Bloggadress: http://torstenz.blogg.se
Linnéa säger:

Shiet vad härligt! Längtar tills denhär metersnön försvinner så att även jag kan ge mej ut på banan (:

2014-02-07 | 19:00:46
Bloggadress: http://mittimellanbarn.com

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback