Run bitch, run

 Efter att jag legat inne i sängen och tryckt i mig 2 glassar och kollat på parenthood hela dagen så kände jag att jag fått nog, Jag drog på mig mina tränings tights och tröja, i med hörlurarna och på med löparskorna, sen tog jag mig ut på en löparrunda. 
 
Jag måste verkligen ta tag i min kondition och träning på riktigt snart, jag är riktigt trött på att sitta inne och kolla på serier istället för att träna och motionerna, hur svårt kan det va egentligen?
 
NI får VÄLDIGT GÄRNA dela med er av erat (om ni har något) träningschema som funkar för er, jag skulle blir superglad om jag fick lite hjälp på traven med min träning!!
Jag tar glatt emot ALLA tips!
 
Kommentarer
Moa säger:

Jogga alla dagar utom en vilodag + squats alla dagar utom en vilodag :)

Svar: Tack för tipset!:)
Sandra ullvin

2014-02-26 | 23:40:23

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback