träningsvärk till tusen..

Hej på er!
Jag har alldeles nyss gjort något vääldigt "onödigt".. Jag har började med en powerwalk på 6.5km (3 dagen i rad), sen när jag kom hem för typ 1 timme sedan körde jag 10 min på min AB tracker maskin. När jag gjort det så gick jag direkt in på mitt rum och körde ett corepass (mage) på 20min och nu har jag precis avslutat det jag gjorde efter corepasset som är "30 days Butt lift" på youtube. Jag kan säga att jag hann inte göra klart dom 12 minuterna man skulle göra utan fick avsluta efter halva pågrund av att mina lår typ "stelna till" kändes det som.. 
 
Nu ligger jag här i min säng  och kan tyvärr inte ta mig härifrån..  SMART Sandra, smart!!
Kan tillägga att jag minsann har coopertest imorgon också.. Vet inte ens om jag kommer komma upp ur sängen imorgon.. vi får se hur det går!
 
                              
DÄR, just DÄR har jag ont!!
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback