funderingar på bakning inför släktkalas

I år är det jag som sköter bakningen inför mitt släkt kalas då jag fyller 17 år, den 12 Maj.
Som ni kan se på min blogg (bakgrund och header mm) så älskar jag rosa och vitt, mina absolut favorit färger helt klart :) 
Nu har jag börjat fundera på vad jag ska baka för något och hur det ska se ut, så jag har googlat runt lite och har då hittat ett par skit söta muffins formar som jag tänkt göra fina cupcakes i. Tänkte jag ska kolla först om dom finns på gekås när vi åker dit om 14 dagar.
 
 
Sedan har jag tänkt att jag ska baka någon fin tårta som till det så funderar på om jag ska göra en variant av denna? 
 
 
Bara älskar den, men klantig som jag är skulle jag väl misslyckas med rosorna, hehe.. Får träna som en galning med vanlig grädde på ett papper eller så för jag ska få den så fin :)
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback