Nytt inköp och Scones

Hej på er!
Idag har jag inte haft en slappdag jag inte. Denna dag har varit häktisk! jag har hunnit varit på  erikslunds shoppingcenter och shoppat en tröja. Efter det så följde jag med pappa ut och gick hubborundan och väl ute så började det spöregna.. så var alldeles blöta när vi kom tillbaka hem igen..
 
                                                             Från VeroModa, 249kr
 
När vi duschat och gjort iordning oss inför kvällen så bakade jag ihop några Scones och gjorde varm oboy till, som kvällsmat idag. Mums!! 
 
 
 
Nu inväntar jag bara solsidan som börjar om 50 minuter, men innan det ska jag bara gotta i mig godis och mysa såhär sista dagen på höstlovet 
Imorgon börjar skolan igen och nu har vi nya och friska tag, så nu orkar vi några veckor till innan jullovet, ellerhur?
 
Kram Sandra
 
 
 

 
 
 
Kommentarer
Anna säger:

Jätte fint linne :)

Jag undrar om du kan göra ett inlägg så fort spm möjligt om hur man får bra självförtroende ?:)

Kramar Anna

Svar: tack!oj herregud.. Jag vet inte.. Har ju inte så bra självförtroende själv direkt..
Men kanske de.
Kram
Sandra ullvin

2013-11-04 | 19:47:05

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback