vad händer i mitt liv just precis nu?

Eftersom att jag inte bloggar så ofta nu så har ju ni inte en aning om vad som händer i mitt liv just nu, så jag tänkte nu göra en liten uppdatering och skriva ner lite vad som pågår i mitt liv!
 
Det är idag 1 Maj vilket betyder att om 1 vecka exakt så gör jag mitt DELPROV. Det är ett prov som frisörer får göra innan man gör riktiga gesällen (alltså det som visar att man är fullutbildad frisör), fast gesällen gör man när man sedan jobbat i 2000 eller 3000 timmar (minns ej vilket) så om ca 2 år. Men iallafall så är jag galet nervös över det och försöker att förbereda mig så mycket som möjligt. 
 
Sen har vi ju dethär med att jag tar STUDENTEN om 5 veckor ish.. JAG TAR STUDENTEN??? kan inte förstå att det redan är dags för det.. Jag tycker jag nyss började gymnasiet!! Jaja, jag är galet taggad på det och hoppas vi får fint väder :)
 
Sen blir jag även FASTER om ca 2 månader också?? Det har gått så GALET fort!! längtar ihjäl mig efter lillTJEJEN!!
 
I sommar kommer jag även att jobba på min praktiksalong som jag praktiserat på enda sedan 1an :D Det ska bli kul att komma igång på riktigt!!!
 
Sen sist men inte minst så ryker snart min tandställning också, helt galet taggad till det med!!! Ska bli så kul att se hur jag ser ut utan nu efter snart 1,5 år med :)
 
Casper har blivit stor också, haha minns när jag la upp bilderna på han när han var en liten bebis som fick plats i en kopp, hehe ;)
Bjuder på ett par bilder!!
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback