2016 - året då det händer grejer!!

Ja, vart ska man börja då? Året som jag väntat på väääldigt länge är ÄNTLIGEN här. Detta år händer det grejer kan jag lova.
Vi kan ju börja med att jag slutar skolan i början av sommaren- vilket betyder att jag måste börja jobba :) Jag tar alltså studenten???!! och behöver aldrig mer vara i skolan (om jag inte vill). Jag fyller 19 år i Maj och det betyder att nästa år fyller jag 20 år (!!!!!) alltså snart vuxen...? Känner mig inte vuxen någonstans. hahah
 
Sen fick vi reda på en helt fantastisk nyhet som kommer att inträffa i Juli i sommar :)
Min bror och hans Flickvän ska få en liten bebis :D Och det betyder att lilla jag ska bli FASTER!!
Längtar ihjäl mig!!!
 
I slutet av året så ska jag och Josefin göra en repris från något år sedan då vi gick på Justin Biebers konsert i stockholm!! För nu är han tillbaka i september och vi har köpt biljetter :)
 
Sedan blir det nog en tripp till Ullared också (standard, haha) ;)
 
Och Juste!! Om någon månad kommer jag att få ta bort min tandställning också, som jag om några dagar haft i 1 år redan (???), helt galet hur fort tiden gått :)
 
Bjuder på en liten bild på min ninis som "spelar död" haha, hjärtat mitt <3
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback