Melodifestivalen 2015 - final

Artisterna och låtarna som är med:
 
1. Jessica Andersson "can´t hurt me now" 
- Rätt långtråkig låt enligt mig.. 
 
2. Eric Saade "sting" 
- Helt okej låt, Passar rätt bra i mellofinalen!
 
3. Magnus Carlsson "möt mig i gamla stan"
- Enligt mig så tror jag faktiskt att det är gamlingarna som röstat fram denna.. Den är INTE bra..
 
4. Mariette "don´t stop believing"
- Sisådär va.. Rätt långtråkig och lugn.. Men inte dålig.
 
5. Isa "don´t stop" 
- Denna låt gillar jag. den är bra :) Man blir glad av den!
 
6. JTR "building it up"
- Tycker dom härmar one direction för mycket.. Men låten är väl ok.
 
7.  Måns Zelmerlöw "heroes" 
- Min personliga favorit!! JAG tror att denna vinner ikväll. 
 
8. Linus Svenning "forever starts today"
- Helt okej låt.
 
9. Jon Henrik Fjällgren "jag är fri" 
- Stort NEJ. 
 
10. Samir och viktor "groupie"
- Väldigt glad och somrig låt, gillar den starkt, fast kanske inte riktigt passar i mello ;)
 
11. Hasse Andersson "guld och gröna skogar"
- Där har vi också ett BIG NO. Vart är vi påväg liksom.. 
 
12. Dinah Nah "make me (la la la)"
- Också helt okej låt, men rätt råkig faktiskt.. Känns som man hört den förut..
 
 
Mina gissningar inför ikväll:

Vinnaren blir : MÅNS ZELMERLÖW. 
Andra plats: ERIK SAADE
Tredje plats: ISA
 
 
Enligt spotify:
 
Vinnaren : MÅNS ZELMERLÖW
Andra plats: ERIK SAADE
Tredje plats: HASSE ANDERSSON
 
Då ska vi se ikväll ifall man kan lita på spotify eller inte, haha :)
Hur tror ni inför ikväll?!
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback