Jordskott - crazy in ...

Jordskott - crazy in LOVE!! Herregud va den serien är bra. Har ni sett dom 3 avsnitten som har släppts? Jag började kolla av misstag för 2 veckor sedan när andra avsnittet släpptes, sen var jag FAST! Kunde knappt bärja mig tills nästa måndag och ännu ett avsnitt släpps..  Jag var tvungen att gå tillbaka för att se avsnitt 1 också som jag missat efter att jag sett avsnitt 2, blev som besatt ;)
 
För er som inte sett den serien kan jag berätta att det handlar om en liten kille som är försvunnen, och en av poliserna som är ute och letar efter honom har även förlorat sin dotter som även hon försvann och aldrig hittades för 8 år sedan (tror jag det var). Polisen som förlorade sin dotter tror då att detta hänger ihop och att hennes dotter lever, fast hon blivit kidnappad av samma kidnappare som nu kidnappat även lilla pojken. Resten får ni se själva :)
 
Det roliga är att denna serie är filmad nära där jag bor, i Sala spelades den in :)
 
 
Jordskott - Måndagar klockan 21.00
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback