Att sätta igång

 
 
 
Det här med att ta tag i plugg osv.. Sånt som man överhuvudtaget måste läsa sig till, DET är inte riktigt min grej.. Men det är sånt man måste göra för att komma nån vart tyvärr. Som ni kanske redan vet så fyller jag ju 18 år i Maj detta år och det innebär blandannat KÖRKORT. Körkort låter ju huuur kul och skönt som helst, MEN man måste ju plugga och lära sig alla dessa regler som man måste kunna innan man får sätta sig bakom ratten med sitt körkort i plånboken och åka vart man vill.. Och som sagt, plugga är inte alls min grej och har aldrig varit det heller!!
 
Jag undviker gärna plugg så länge som det bara går, helst pluggar jag sista dagen innan det är dags för prov när det gäller skolan, men nu när det är körkortet som står på spel då är det en annan sak! 
Idag har jag skrivit in mig på körskolan och även bokat min första körlektion med dom (har kört hemma i 2år).
Så nu gäller det!! Fram med böckerna som dessvärre är huuur tjocka som helst.. 
 
Detta ska jag klara :)
 
 
 
 
Kommentarer
Marie säger:

Lycka till och kämpa på! jag vet hur trist det är att plugga..man får bita ihop :P Ha det så bra!

Svar: tack så mycket:) desamma fina du!
Sandra ullvin

2015-04-11 | 20:49:43
Bloggadress: http://goeasywithmeaning.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback