#HittaLisaHolm

Jag har aldrig följt nyheterna och aftonbladet så mycket som jag gjort de senaste 6 dagarna någonsin!
Lisa Holm är försvunnen, en tjej i ungefär samma ålder som mig är försvunnen.. Det här har påverkat väldigt många människor runt om i Sverige, något som faktikst gör en riktigt stolt och börja tro på männskligehten igen. Det är sååå många männsikor som hjälper till att försöka hitta Lisa, massor med poliser och polishundar, sen även missingpeople som har en styrka med ca 900 personer som går skallgång i området där Lisa försvann. Och inte nog med det så hjälper även tusentals människor på sociala medier till att sprida bild på Lisa med hashtagen #HittaLisaHolm . 
 
Det är så fruktansvärt hemskt att en sån här sak ska behöva hända.. Varför finns det männsikor som är dumma i huvet?? VARFÖR? Och jo, jag är nästan helt säker på att det är någon dum jävla våldtäktsman eller kidnappare som tagit henne någonstans.. Men jag tror även att hon lever!!
 
Dom har ju hittat massor med fynd från Lisa runt om kring där hon försvann, nästan som ett spår som leder söderut (tror jag det var), och det vill ju nästan bevisa något kan jag känna, att kanske Lisa själv släppt sina saker i riktning med det hållet hon fördes bort, eller kanske i värsta fall att kidnapparen har kastat bort dom.. Men allt vi gör nu är att HOPPAS HOPPAS HOPPAS att Lisa är oskadd och snart hittad för att återvända hem igen!! Jag skulle inte kunna tänka mig hur jag skulle må om detta var någon av mina kompisar som hade råkat ut för detta..
Så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, HITTA LISA!!!!! Än är inte hoppet ute.
 
 
 
Kommentarer
Rebecca säger:

Hon är död. Dom har hittat henne.

Svar: jag har sett det, man blir så ledsen :(
Sandra ullvin

2015-06-13 | 12:27:58

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback