Vem har tagit körkort då???

 Ja, kan ni tänka er?? JAAAG har tagit mitt körkort nu, äntligen :) 
såååå skönt att vara klar med den fronten!! Jag har åkt en massa bil hela helgen! Tog körkortet i fredags, alltså den 10 juli ( på min bästavän josefins födelsedag <3)  
 
Nej men mycket bilåkning har det blivit nu i helgen med mina friendos, och vi har även hunnit med att parta lite i helgen också, krogendebut gjorde jag i fredags för att fira jossan och att jag tagit körkort, sen var det jobb lite halvbakis dagen efter och sen på't igen bah på lördagen då jag var ledig söndag, måndag :)
 
Imorgon blir det till att jobba igen och se fram emot helgen :)
 
Hoppas ni har det bra!
Med dessa härliga brudar gjorde jag min krogendebut :)
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback