Mina hårfavoriter just nu!

 
Just nu är jag inne i en väldigt lockig period! Vill ha fina lockar som håller länge, och då finns inget annat alternativ för mig än att ha i LANZAS Healing SMOOTH innan jag lockar för att både få håret att hålla och skyddas mot värmetången. När jag är klar med locktången så använder jag alltid OSIS hårspray för att slippa friss och flygighet, samt hålla lockarna på plats.
 
Alla sorters oljor är jag väldigt svag för egentligen, vet inte huuur många jag har, borde va upp åt 4-5 stycken iaf. Som sagt jag Älskar oljor för mitt hår är rätt torrt och slitet i topparna så då brukar jag att ha i en klick olja i håret på kvällen efter duschen eller lite på morgonen för att få håret mindre frissigt efter sovningen ;)
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback