Lediga idag!

Hej på er!
Idag var jag ledig då vi inte hade några lektioner. Men det vara kanske lika bra eftersom att jag har hostat ganska rejält dom senaste dagarna.. Men imorgon ska jag ta mig iväg till skolan iallafall. Så idag har jag inte gjort så mycket faktikst! Bara legat och kollat på film, Johanna kom vid lunch och umgicks lite, sen kom josefin också vid 16.30 ungefär, dom gick väl hem för typ 1 timme sedan och nu ska jag nog bara gå och lägga mig och se en till film, haha nej men bara ta det lugnt iallafall :)
 
Ska göra en uppdatering på Hairbell också då det gått en månad till ungefär nu.. Tiden bara springer iväg!! Sen ska jag ju snart få tandtällning också.. Inget jag ser fram emot direkt men reslultatet kommer bli bra hoppas jag och det är något att se fram emot iallafall. 
 
Men ni får ha det så bra tills vidare!
ska försöka hinna med att göra hairbell uppdateringen imorgon!!
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback