Hairbell månad 2

Nu har det gått 2 månader sedan jag började med Hairbell. Och jag tycker det gått rätt bra faktiskt!! Det har gått ca 1 månad sedan jag slingade utväxten och då var min utväxt borta!!
 
Nu ser det ut såhär: (hemska bilder jag vet) :( 
 
 
 
 
Så resultatet för denna månaden är:
 
Utväxt: +2cm
längderna: 41cm 
 
Så man kan väl försäkra sig om att hairbell gör så att håret växer dubbelt så fort som i normal takt. 
 
Vill du också prova HAIRBELL? Köp ditt startpaket HÄÄÄR.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
ROBY WOOD säger:

Såg att ditt hår växte 10 cm på tre månader.. sitter just nu med första kuren av ricinolja i håret och det är ju jäkligt omständigt att hålla på .. men.. om ditt hår växt så mycket så är det ju verkligen värt det! Rekommenderar du att ösa med oljan varannan dag å så man skall trots att de tar tid å är jobbigt att få ut? Får man verkligen så bra resultat av oljan? :=)

Svar: Hej! såhär i efterhand så tycker jag att ricinoljan var väldigt jobbig att hålla på med, jag skulle nog istället köpa hairbell om jag var du! det funkar verkligen och det är inte alls jobbigt att hålla på med, man använder det bara som schampoo och balsam när man duschar 3ggr i veckan. Men om du vill hålla på med ricinoljan så skulle jag tipsa dig om att du inte behöver ösa på med olja, utan bara så att hårbotten är täckt, sen massera så att hårsäckarna stimuleras för att göra så att håret växer lättare. Jag använde ricinoljan varje gång jag duschade (ca varannan dag). Och ett tips till ursköljningen! Det är inte jobbigt att få ut det ur håret om man gör på rätt sätt!! Du måste alltså ta shampoo 2ggr och verkligen massera in shampot i botten, då är allt borta sen. Och till sist, oljan ÄR bra, men tänk på att det kanske inte växer lika mycket för alla. Men orkar du hålla på att kladda med oljan så önskar jag dig lycka till och hoppas det fungerar :)
Sandra ullvin

2015-01-28 | 14:23:27
Bloggadress: http://robywood.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback