Då var den i

 
Innan och efter. 
 
Nu är tandställningen på plats och jag kan inte säga annat än att dom senaste dagarna har varit SKITjobbiga. Jag har känt i ena stunden att okej, jag ska försöka att inte tänka på den men det går kanppt för i andra studen vill jag bara rycka ut den bokstavligt talat!  Det är en otolig omställning detta med tandställning, både psykiskt och fysikt. Man känner sig ful samtidigt som den skaver mot läppen.. Det är INTE kul alls faktikst. Trodde inte att det skulle vara så pass jobbigt som det var..
 
Men jag ska försöka att tänka positivt för jag kommer ju att få fina tänder som jag är nöjd med i slutändan, och egentligen är det ju faktikst inte så länge som den ska sitta där.. "Bara" 2 år! Men 2 år kan kännas mycket också då det både gör ont och är fult.. Jaja nu ska jag inte vara så negativ men jag kände att jag ville skriva av mig litegrann och vad passar då inte bättre än på min käraste blogg <3
 
kram på er!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback