Tips , tips!!

Idag var jag på Rusta här i västerås på erikslund och där hittade jag den STORA (största) shampo flaskan och den största inpackningen från Loreal professionnel för ENDAST 179kr/styck!! Helt sjukt va billigt!! jag hade tyvärr inga pengar just där och då men imorgon kanske jag ska ta mig dit och köpa både inpckningen och shampot!! OMG alltså.
 
Dessa fanns till detta underbara pris!! Passa på vettja!
 
Detta är alltså shampot med 1500ml och inpackingen med 500ml. Ordenarie pris hos frisör : shampo - 599kr, inpackning - 399kr 
 
PS. jag kan inte garantera att det finns nedsatt på eran ort.
 
Kommentarer
Moa säger:

kostar 155 nu på öob! :)

Svar: Den stora?
Sandra ullvin

2014-09-27 | 17:56:46

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback