praktik hela veckan

Jag har praktiserat från 09.45 - 18.00 varje dag denna vecka och ska göra det tills på fredag, så jag kan säga att jag är ganska slut när jag kommer hem på kvällarna.. plus att jag går ut och springer och går i ca 1 timme när jag ätit och efter det så är det in i duschen och sen raka vägen till tvn och sängen där jag ser på idol, big brother och paradise hotel, sen är det sova som gäller igen..
 
Man kan väl inte säga att mina dagar är så intressanta direkt.. så jag har inte riktigt haft så mycket att skriva om här på bloggen och så om ni förstår :/ lite tråkigt men det kommer att bli bättre nu när hösten drar igång på riktigt, det lovar jag er!!
 
Plus att vi snart ska börja ta kunder i skolan så då kommer jag att lägga upp lite före och efter bilder när jag färgar hår och så, så det ska bli spännande :)
 
 
Men hoppas ni står ut en liten stund nu så länge med lite dålig uppdatering.. 
kramar till er!!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback