Fantastisk kamera!!

Idag har jag äntligen fått min kamera och jag kan säga att jag är SUPERNÖJD!! Kameran har redan topp-poäng hos mig och jag kan inte vara gladare!! abslout bästa bytet jag gjort någonsin. Eller a byte och byte ;)
 
Kamerans kvalite är helt otrolig och bilderna blir huuur bra som helt. Alltså det här var något heeelt annat mot vad jag hade innan.. fem gånger så bra!!!
 
 
Här får ni några bilder jag tagit ute idag med den nya kameran.  (motljus-älskare här)
 
 
 
 
Jag har suttit endå sedan jag kom hem från skolan runt 16.00 tills nu och läst och kollat på en film man fick med 
kameran om hur man tar bättre bilder och olika inställningar på kameran! Så nu har jag lärt mig ungefär det jag kunde på den gamla kameran (om inställningarna och vart dom sitter). Men givetvis så finns det en heeel del mer att lära sig och det ska jag göra!! Perfekt då att jag börjat i en fotokurs på skolan i individuella valet för där kommer jag antagligen lära mig massor.
 
Det här ska bli sååå kul att få lära känna en ny kamera :)
kram
 
 
Kommentarer
Jessica Högberg säger:

Oj så roligt!! Får man fråga vad den kostade??

Svar: ja jättekul :) Den kostade 5589kr och då köpte jag bara kamerahuset :)
Sandra ullvin

2014-09-05 | 11:32:14
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback