Dagarna går..

Jag har märkt att dagarna bara gått i rasande fart här på bloggen (jo, i verkliga livet också).. tomt som i tusan och jag har knappt tänkt på att jag inte skrivit något?.. Haha som det kan bli :)
 
Men jag har blivit lite smått förkyld i helgen och det verkar hålla i sig till idag också.. Imorgon har halva klassen kundpass i skolan och resten har veckan efter (jag har nästa vecka) så jag kanske ska klippa Hanna imorgon för att få något att göra medans dom andra har kunder :)
 
Hösten verkar ha kommit igång på riktigt nu också för imorse när jag vaknade så var det bara 4 grader ute och det låg gul-röda löv över hela gräsmattan, på bilarna och ja överallt iprincip..  Och blåste och regnade gjorde det också, ganska rejält kan jag säga.. Men jag älskar detta väder kan jag erkänna!! ;) detta är vad jag längtar efter hela året, haha:)
Ska kanske ut och fota lite snart också i detta underbara väder, för jag bara älskaaar höstbilder!!
 
Kram
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback