Ullareds dags igen!!

  
 
Nu är vi inne i det där roliga ullared träsket igen och planerar och funderar. Vi har tänkt att vi ska åka i början av november som det ser ut just nu, och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar
(trots att vi "nyss" varit där). Det är något speciellt med ullared som jag dras till och varje resa är speciell på sitt sätt, så det är ALLTID kul att åka dit!
 
Men jag har börjat kolla lite på deras hemsida vad som finns i butik just nu och här över ser ni 3 saker som jag vart sugen på att köpa, kanske inte båda ramarna men någon av dem vill jag abslout få med hem!! Underbara!!
Så nu blir det till att spara pengar så jag kans få med mig MYCKET hem!!
 
LOVE SHOPPING!!
Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma säger:

Åh har bara gjort som vanligt men kanske det är det rykande téet som gör att de ser extra mysiga ut? Kan visa en madeleinestandardredigering någon dag kanske om det skulle uppskattas? :D

Kram och tack!

2014-10-12 | 20:36:22
Bloggadress: http://madeleines.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback