#spökspecial

Var det någon av er som kollade på #spökspecial på aftonbladet live inatt? Jag och Josefin stannde hos Hanna hela natten för att kolla live på när Samir Badran, Anna Book och Kissie var inne i spökhuset i hela 12 timmar. Vi såg hela natten utan att vi somna så ni kan ju ana hur trött man är nu.. haha men det var det värt!!
 
Men omg va sjukt det var att kolla på, man låg på helspänn hela tiden och jag led verkligen med dom som var där inne och fick uppleva så sjukt läskiga saker, skulle aldrig jag vågat!
Men alltså Samir, hahahha han är ju så jävla skön den killen alltså, många skratt blev det kan jag tala om, äääälskar honom!
 
Hääääär  kan ni läsa om hur det gick till och även se några klipp från kvällen, alltså den när Anna Book blir "besatt" som Samir kallde det, den är ju helt sjuuuukt läskig.. OMG!! 
 
Här spenderade dom sin natt...
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback