Få håret att växa 3ggr så snabbt!!

 

Vad händer om ditt hår växte tre gånger snabbare?

Claude Bell Institute HAIRBELL Balsam för en ökad hårväxt har varit framgångsrik i över 15 år!

HAIRBELL - Påskynda din hårtillväxt! !

HAIRBELL garanterar totalt fem resultat:

  1. Ditt hår kommer att växa tre gånger snabbare i genomsnitt
  2. Ditt hår kommer att bli mjukare och glansigare,
  3. Resultat som varar flera månader/veckor (När du slutar använda Hairbell börjar ditt hår växa normalt inom några veckor. Hairbell stimulerar inte håravfall) .
  4. Bevisad effektivitet och testat på alla hårtyper,
  5. En synlig minskning av håravfall.

HAIRBELL har kliniskt visat sig öka hårväxten upp till tre gånger. Inom fyra månader kan håret växa mer än den skulle på ett år. Det kommer att tillåta dig att ha vackrare, blankare och starkare hår.

 
Såhär tänker JAG:
 
Här har vi någonting som jag verkligen är supersugen på att testa!! En på salongen håller på med detta nu och har gjort i några månader, och för henne säger hon att det verkligen visat resultat!! Jag som alltid velat ha riktigt långt och fint hår blir ju som sagt supersugen på att tesat detta, hihi
 
Jag har ju tidigare kört med ricinolja och det märktes skillnad på det också, det kan jag lova!,  Men eftersom att man var tvungen att ha i det så ofta och länge så orkade jag inte fortsätta efter ca 2-3 månader.. Och sen hade jag enormt slitet hår så var tvungen att klippa av allt som växt, tråkigt nog.. 
 
Nu kommer det säkert några människor och säger "det fungerar inte, bla, bla, bla.. " men har flera stycken verkligen sett rejäl skillnad så bryr jag mig inte, jag måste prova för att se. 
 
 
 
Här nedan ser ni några som provat och skrivit omdömme om detta:
 
Elin text_on 08/10/2014
 
Balsamet tog slut väldigt fort hos mig, kan man använda vanligt balsam i hårbotten/håret efter man använt schampoo? Annars har produkten varit väldigt bra och mitt hår har vuxit ca 3-4 cm sen augusti!
Lejlak text_on 19/09/2014
 
Köpt och provat.. 3 cm per månad!! följ bara det som står på flaskan och det kommer att gå kanon. En sak tycker jag som är jobbigast är vänt tiden... Jag rekommenderar schampon för dom som har kort hår :))
Hanna, jjustlike.se text_on 16/09/2014
 
Jag älskar detta shampoo! mitt hår har växt så mycket, det är tjockare än det någonsin har varit ( har vanligtvis bara några fjun på huvudet) haha.. Rekomenderas varmt! Har bilder på bloggen efter en månads användning. jjustlike.se
Yancedy text_on 30/06/2014
 
Hej!! jag har provat denna produkt och första gången så tappade jag mycket hår. Är det normalt? ska jag försätta använda det??? är tacksam för svar! Harmony Life: Hej, Yancedy det är normalt med håravfall i början. Du tappar 5-7 år gammalt hår, som har avslutat sin livscykel och är på väg att falla av snart. Håravfallet borde upphöra efter 2-3 veckors användning.
Honan text_on 30/06/2014
 
Sjukt nöjd med produkten, dock balsam tar snabbt slut. Måste man använda balsam också för att håret ska växa eller räcker det med bara schampon..
 
 
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kan ni köpa dessa produkter och testa ni med!! Så fort jag köpt och börjat med detta så kommer jag att visa före och efter bilder för er :)
 
Kommentarer
Märta säger:

Åh vad roligt att du har en frisörblogg! Älskar verkligen att läsa om hår för jag gör verkligen allt jag kan för att skydda och få mitt hår hälsosamt! Skulle vara jättekul om du kunde göra typ en "Everyday hair care routine"

Svar: å va kul att du gillar den :) Ja, det kanske jag skulle kunna fixa, men så länge kan du ju kolla in mina tips på kategorin hårvård :) kram
Sandra ullvin

2014-10-29 | 09:40:09
Bloggadress: http://martadahlstrom.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback