snurrigt det kan bli ibland..

 
Idag mätte jag håret ( 1 vecka har gått med hairbell) och mitt hår har växt 1 cm!! herregud det fungerar verkligen!! Men jag är lite snurrig av mig.. för jag pratar just nu med alva i telefonen och då skickade jag en bild till henne på när jag hade mättbandet mot utväxten och sa att det växt 1 cm (från 5 - 6 cm).. och hon bah: Nej ditt hår är kvar på 5cm.. Och då sa jag bah: nej det är 6 cm.. Men tydligen så har jag trott helt fel hela tiden med måttband.. Herregud hur kan man missförstå ett måttband så mycket.. 
 
Jag trodde att man mätte 1 cm endå uppifrån och sen började 2cm på första strecket.. herregud sandra, herregud.. Men så var det ju tydligen inte.. Så nu har jag måttat 1 cm mer hela tiden.. Men det ändrar ingenting i hur mycket det växt för det är fortfarande 1 cm. Men bara 1 cm mindre än va jag trodde.. Så nu har jag ändat från 37cm till 36cm  och 5cm till 4cm på första start längden på hairbell :) 
 
Men denna vecka har alltså mitt hår växt 1 cm :O helt sjukt!!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback