Och så helt plötsligt..

..Började minneskortet att fungera igen :O va tusan händer? haha jag fattar ingenting men tur att det fungerar igen så jag slipper köpa ett nytt, hihi :)
 
Nu hörrni, är det bara 1 dag till sen far vi till ullared, gud jag tror jag längtar ihjäl mig nu.. Och nära är det också så jag behöver inte vänta så länge!! Men jag har gått och dragit på mig en rejäl förkylning så vi får väl se hur det går.. Om inte annat så får jag väl knarka alvedon och ipren innan jag går in i paradiset :D
Får vila upp mig imorgon så jag är pigg på söndag!! 
 
Den trötta osminkade sanningen på bild
såhär kommer jag spendera min kväll, hihi
 
Ha en mysig helg nu!
 
Kommentarer
Lena i Wales säger:

Ha en bra helg!!! Du har väl läst om var jag befiner mej?

2014-11-08 | 12:41:05
Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback