Endast 6 dagar kvar idag :)

Idag är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till ullared:) på söndag klockan 05.00 så hoppar vi in i bilen och gör oss redo för ca 5 timmars bilresa till vårat favoritställe för 6 gången?? Jag kommer faktikst inte ihåg hur många gånger vi varit där, men skulle chansa på ca 6 gånger! ÄÄÄLSKAR stället så man skulle kunna kalla det för mitt lilla paradis, shoppingparadis iallafall :)
 
Vi kommer att sova över 1 natt och gå in och handla 1 gång första dagen och 1 gång andra dagen innan vi åker hem igen. Jag KOMMER att göra ULLARED HAUL till er så ni får se vad jag köpt, för det brukar vara ganska uppskattat av er :)
Har ni missat mina gamla ullareds hauler så är det bara att kika in dom på kategorin "ullared resor".
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback