Dag 1 med Hairbell 15 november

Nu har jag ju som sagt fått mina schampo och balsam från Hairbell som ska göra så att håret växer upp till 3 ggr snabbare!! Så nu blir det upp till bevis för att se om denna metod fungerar bättre :) 
 
Dag 1:
Från örat och ner till topparna: 36cm
utväxt: 4cm
 
Klippte mitt hår idag för att se bättre reslutat och för att ej behöva klippa av det mitt i :)
 
 
topparna ligger inte riktigt slätt så det ser lite ojämt ut, men det är det inte, bara så ni vet, haha :)
Men Hanna klippte av 2 cm så nu håller det ett tag till. Och på bild 2 kan man också se mitt gamla uppklippta som jag håller på att jobba bort.. fy va jag sliter för att få bort det... Men snart är det väck! ÄNTLIGEN. Jag skulle egntligen behöva ta 1cm till för att få det helt fräscht, men det får vänta tills jag slingar utväxten i december innan jullovet! 
 
Men då kör vi startbilden till HÖGER!! Lets do this!!
 
ps: Vill du också prova hairbell så kika in HÄÄÄÄÄÄÄR och beställ ditt eget.
 
 
Kommentarer
Caroline säger:

Hej. Mina kunder som använd schampot har hittat röda fläckar som varar i hårbotten. Företaget svarar inte… Skriver de på deras Fb sida så tas kommentarerna bort. Jag gjorde en notise om att 20 kommenterar av 34 finns att läsa i deras sista reklaminslag. Resten är borttagna. Mitt inlägg togs bort efter 2 sek. VARNING

Svar: Jaha, oj jag har inte märkt någonting, men va väldigt konstigt att dom tog bort när du skrev,,, undra varför??:o men tack för tipset iallafall!
Sandra ullvin

2015-02-20 | 07:17:12

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback