att köpa på ullared

Vi har bytt dag, och bokat om stugan vi ska bo i på ullared till måndag till tisdag istället för imorgon till måndag. Det vart bättre för vi kollade på hemsidan och jag kan säga at det var låååång kö in i varuhuset ändå tills 14.00 idag.. och det är fortfarande lite kö än..  Så vi antog att det komme rvra det imorgon också.. och det känns lite jobbigt att springa runt där och shoppa och knappt kan röra sig nånstans för det är för mycket folk.. Så vi bokade om istället :) men det är ju bara 1 dag som det gäller så det är ingen fara;) den som väntar på något gott kan lika gärna vänta 1 dag till, haha :)
 
Jag har ju skrivit en liten lista på saker jag ska komma ihåg att köpa så jag tänkte jag skkulle skriva den här  som jag gjorde sist jag var där också :)
 
Detta ska jag kolla på i ullared
 
-deo
-tops 
-bomull
-bomullspads
-porestripes
-ansiktsvatten
-2 glasburkar
-ram 
-concealer
-puderborste
-lösögonfransar
-whiteboard
-parfym
-morgonrock
-pyjamasshorts
-scrapbook (berättar sen varför)
-muffinsformar
-iphonehörlurar
-ögonskuggeborstar
-foundation
-iphone laddare
-cakepops maker
-flätat skärp
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback