Vill ha och praktik.

 
Hej!
Hittade världens finaste och underbaraste tröja på Gina tricot idag när jag var på lunchrast :O Vill sååååå himla gärna köpa den, men den kosatde 349:- och jag har ju inga pengar som vanligt, haha :( visst var den fin? :D
 
 
 
På praktiken gjorde jag det vanliga och med det vanliga ligger ju 1 träning på permanentrullning, haha;) Det har blivit någon sags "regel" för mig att på eftermiddagen efter ca 15.00 så går jag in och tränar på att rulla permanet innan jag slutar, hehe :D Men det är riktigt bra träning eftersom vi inte gör det så ofta i skolan och man ska rulla ett helt huvud på endast 45 min för att kunna ta gesällbrevet sen, och vet ni vad?? jag rullade på 40 min idag!
(fast det var med dom största spolarna)
 
Efter att jag slutat så hämtade pappsen mig och vi åkte hem och åt lite kyckling i currysås, mumsis!! Ja, sen åkte jag och pappa till Hälla (litet köpcenter) för att köpa ny ricinolja till mitt hår eftersom mitt rog slut idag.
Jag gjorde 8 st behandlingar med 1 flaska, så ungefär 2 1/2 vecka höll flaskan. 
Nu ska jag faktiskt in och duscha och skölja ur ricinen, sen hopp i säng för att kolla lite på "baby Daddy".
 
Godnatt
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback