ricinolja behandling - 3 veckor efter första gången

 
                                    FÖRE                                                               EFTER 3 VECKOR (NU)
 
Jaa, hej på er kära vänner!
Nu kommer en update om mitt hår och Ricinoljan igen, som ni kanske ser så kan man tydligt se att mitt hår växt, ellerhur? Jag tycker det är en jätte skillnad sedan för 3 veckor sedan då jag startade. 
 
Startlängd: 48 cm från apex (högst punkten på huvudet) och enda ner i topparna
Från örsnibben och neråt till topparna: 30 cm
utväxt: 6 cm
tjocklek på en toffs: 8 cm
 
 
Längd efter 3 veckor: 50 ½ cm från apex (högsta punkten på huvudet) och enda ner i topparna 
från örsnibben och neråt till topparna: 32 ½ cm
utväxt: ½ cm
tjocklek på toffs: ca. 9-10 cm 
 
Jaha, hur ska man nu sammafatta detta? hmm..
Jag avänder ricinoljan varannan dag och har nu gjort i hela 3 veckor.
Jag kommer att fortsätta exakt som jag gjort nu tills jag får en bra längd på det och blir nöjd.
Jag är väldigt nöjd med resultatet än så länge, alltså att det hunnit växa så pass mycket på bara 3 veckor,
håret växer normalt 1 cm/ per månad.
 
 
 
Ni får gärna dela med er av era ricinolja behandlingar om ni har gjort det och vill:) 
kommentera bara länken så jag kan gå in och kika :D
Kommentarer
Hej säger:

Kan du skriva ett inlägg med alla bloggar du läser och länkar till dem?:)

Svar: visst:)
Sandra ullvin

2014-03-20 | 20:52:02
Cassandra säger:

Ditt hår blev jättefint! :)
Hade verkligen uppskattat om du hade kunnat kika in på min blogg! :) cassandrabagger.devote.se

Svar: tack:D absolut ska jag göra det:)
Sandra ullvin

2014-03-20 | 22:42:53
Bloggadress: http://cassandrabagger.devote.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback