Produkt tips, wild stylers

                                     
 
Nu är det dags för ett produkt tips igen tycker jag!
Idag kommer jag att ge er VÄRLDENS bästa tips som jag älskar och gjorde redan från första början då jag provade dessa för några veckor sedan på attitude mässan. Som ni vet så fick jag med mig "next day hair" hem därifrån och är supernöjd med den.
 
Dessa nya produkter från L'oréal Professionnel är alltså till för att få ett sånt där snyggt "ruffsigt" svall på håret som är rätt populärt inom hårvärlden just nu. Jag ÄLSKAR det!!!
 
1. Wild stylers Tecni.ART  "Next Day Hair" = få ett snyggt Dagen-efter hår med denna spray som du sprayar i som torrschampo och sedan ruffsar och gnuggar lite i hårbotten för att få fram den där snygga vilda looken, ToppenBra produkt!! 
 
2. Wild stylers Tecni.ART "Scruff me" = "Scruff me" är en struktur gele som ger ett ostyrligt, lite krispigt stuk.
^    ^  ^  ^   ^   ^   ^  ^   ^   ^     
|    |    |    |    |    |    |    |         
3. Wild stylers Tecni.ART "Depolish" = Denna kräm anväder du när du vill ruffsa till håret en aning och få en "större" look.
 
Men som ni ser så har jag placerat ihop "scruff me" och "Depolish" på bilderna för att dom kan man ta en klick av varje och blanda ihop innan man applicerar på håret för att få världens snyggaste stadga/ruffs som håller hela dagen!! Så har ni tanke på att köpa någon så KÖP BÅDA!!
Bästa produkterna, verkligen!!!
 
                                          
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback