permanent-rullning på praktik

 
 
 
Hej Vänner!
Idag har jag varit på praktik hela långa dagen och kan ni gissa om jag är trött nu? Svaret blir JA!, Jag är nog världens tröttaste människa just nu tror jag.. Och jag har ju sååå mycket att göra ikväll också såklart.. Hade helst gått och lagt mig och kollat på film eller något istället. 
 
Jag måste börja med att träna hemmaträning (core träning) i ca 30 min, sen ska jag lägga i ricinolja och ha det i i 1 timme, sen duscha och tillsist göra läxa och plugga.. Fan jag orkar inte :(
 
Jaja bara att sätta igång då om jag ska bli klar någon gång, på med leendet på läpparna och kör igång med 30 min Core :D 
 
 
Stickad tröja - Vero moda | Jeans - cubus | skärp - New Yorker 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback