gårdagens Sol, grillning och sommarkänsla

 
 
 
 
Igår fick man verkligen sommarkänsla, det var sååå himla varmt och mysigt ute så man ville bara vara ute hela tiden. Vi grillade till lunch och det var underbart gott, man fick verkligen sommarkänsla. Efter lunch tog jag och jossan en cykeltur ner till stan för att fika och gå och kolla lite i affärer. Hem åkte vi runt 16.00 och sedan hämtade vi upp johanna och åkte till mig. Vi låg och kolla lite på serier och film innan vi somna. 
 
Nu är klockan 08.35 och dom har precis gått till den där utbildningen dom skulle på. Jag antar att jag ska plugga lite nu så jag har det gjort och slipper det ikväll. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Erik Björkén säger:

fina bilder, fin blogg och god mat!! :)

Svar: Tack :)
Sandra ullvin

2014-04-05 | 23:37:56
Bloggadress: http://eriiik.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback