Ricinolja behandlingen

Hej på er!
Jag fick nyligen en fråga om min ricinolja-behandling som jag skrev om för ett antal månader sedan.. Nu tänkte jag att jag ska berätta hur det ligger till och varför som jag inte har skrivit något mer om det!
 
Såhär är det:
JA, jag använder det fortfarande!!
Men jag har inte skrivirt något mer om det pågrund av att jag klippte mig innan jag slutade skolan och därav så klippte jag ju av lite av det som jag växt ut med hjälp av ricinoljan och då kände jag att jag inte orkade börja om att ta bilder och skriva en ny startlängd.. Så jag struntade i det och bara fortsatte som vanligt med ricinoljan utan att nämna något till er! FÖRLÅT om ni ville se slutresultat men jag är iofs inte klar med behandlingen ännu så det kanske kommer sen!
Men som sagt så tycker jag att det fungerar ganska bra för mig, även om det i bland känns som om jag har hur kort hår som helst.. MEN vissa dagar känns det faktiskt som om jag har jättelångt (nåja, kanske inte Jätte) hår. 
 
Min åsikt till er är att ni också borde testa om ni vill ha långt hår!! Men tänk då på att det inte fungerar för alla.

DETTA VAR EFTER 3 VECKOR PÅ MIG!!!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback