pyssligt värre

Idag bästämde jag mig för att börja spara pengar till ett nytt objektiv till kameran som kostar 3190kr, och jag har ju inte så mycket pengar och kan ju verkligen inte hålla i pengar när jag får.. Så jag kom på ett sätt att spara och låta dom vara. En spargris va vad jag behövde!! Jag hade ingen sådan hemma så jag pysslade ihop en egen med mina favorit färger (rosa och vit-prickigt) och en petflaska.
 
 
 
 
Pysslet resulterade i en söt liten spar"gris" som jag nu tänker lägga ner alla slantar jag får och även frisörpengar jag får när jag klipper folk osv :) Jag är så smart så jag dör, hihi :D
Hoppas ni fick lite inspiration nu och kanske till och med vill testa på att göra en ni med? 
 
KRAAAAM <3
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback