min recension av sebastian HYDRE

Jag har nu använt detta schampo och balsam några månader nu och jag har tänkt att jag kanske ska göra min första resension av dessa hårprodukter. 
 
balsamet får ett + av mig för att det gör sitt jobb som vanligt och man får ett slätt resultat även om man använder andra scampon än sebastians hydre.
+
balsammet får även ett + för att den inte tynger ner. Håret blir lent och vackert efter dusch!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
- Jag ger faktikst Sebastian schampot en diss.. I början var det helt okej och det fungerade som det skulle men nu när jag använt det i några månader så är jag inte alls lika nöjd som innan då håret blir flottigt av det i bakhuvudet.. Hur mycket jag än tvättar och sköljer så kommer det iallfall morgonen efter när jag vaknar. och det kan inte vara balsamet då jag testat att använda det ihop med andra shampon utan att få fettigt hår. Det kanske helt enkelt är så att jag har återställt mitt hår igen nu och att det inte riktigt är så torrt längre och därför överdoserar detta schampo mitt hår och lämnar överflödiga rester i huvudet eftersom det inte riktigt behöver suga åt lika mycket som jag trodde.
 
Så ett fel schampo kan göra ganska mycket faktiskt och nu vet jag att jag inte ska köpa sebastian hydre scampo till MIG något mer :)
Men på er kanske det fungerar jättebra om ni har väldigt torrt hår och även frissigt.
 
Kommentarer
Linda - Mamma till S säger:

Prova trilliance om ditt hår blir tungt av hydre :)

Svar: Å, TACK så mycket Linda :) det ska jag!
Sandra ullvin

2014-06-23 | 13:59:51
Bloggadress: http://lindablom.se
Tess säger:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

2014-06-23 | 18:55:04
Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Isabella - Szalai Fotografi säger:

sv; tack tack! :D
Lägger du i balsamet i håret närmst hårbotten också? För då tror jag mycket väl det kan bli flottigt, det brukar ju inte behövas något balsam alls närmst hårbotten ^^

Svar: Hej!man ska ALLTID ha i balsam i hårbotten också för det gör faktiskt så att man INTE får flottigt hår lika fort som annars, konstigt nog så är det så. så ja, det gör jag och det kan inte vara det eftersom att jag skrev i inlägget att jag haft balsamet med andra schampon och inte fått så! men det är så att schampot är till för hår som är väldigt torra och behandlade och det är inte mitt hår längre så då lämnas överflödiga fetter kvar på hårståret och gör det flottigt :)
Sandra ullvin

2014-06-24 | 14:07:29
Bloggadress: http://szalai.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback