nytt från öland

 
 
 
 
 
 
                                                ursäkta för lite orättvisa bilder men de får duga!
 
HEJ VÄNNER!!
Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen och det är för att jag inte riktigt fått igång internet som jag ville här på campingen.. Men nu delar jag från min mobil så det får duga nu framöver. Vi har hunnit med mycket nu de senaste dagarna som tillexempel att jag ha fått världens kliande hals (torr hud), så idag har jag varit hos läkare här på öland och nu fått en salva så det ska bli bra igen :) 
 
Sedan har även min faster och hennes man samt mina kusiner kommit hit och hälsat på igår och dom åkte hem idag då dom sov här inatt! Väldigt mysigt och kul med lite sällskap. Det har inte varit så mycket sol här dock så ingen dag på stranden har det blivit ÄN, men vi får hoppas på lite sol nu dom sista dagarna innan vi åker hem så man blir liiiite brun iallafall :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback