Nu är vi hemma!

Hej Vänner!
Nu är vi äntligen hemma efter att ha suttit i bilen i sisådär 7 timmar.. Vi landade hemma runt 16.00 och väl hemma så åkte jag upp till affären för att hämta hela 2 (stoooora) paket som jag beställt innan semestern. Det är så spännande dethär med att beställa och få hem i med posten tycker jag, haha mycket roligasre än att gå runt på stan och prova tusentals plagg som bara sitter dåligt och inte alls är sköna.. Jag hittar mer på nätet helt enkelt!!
 
 
 
 
Där såg ni några blickar på mina pärlor från campadre och Ellos som jag med säkerhet kommer att bära på mina fötter ett antal gånger i höst!! Älskar båda två och dom sitter som en smäck på foten och benet :D
Glad tjej här!!
 
På tal om köp och pengar så ska jag och min bästa vän Josefin (som dessutom fyller år idag) åka till stockholm och shoppa kläder i slutet på agusti/början på september, när jag fått min lön. För på måmdag börjar jag jobba och kommer att jobba i 4 veckor dag ut och dag in (ledig på helgen), tröttsamt att tänka på men kul när jag fått mina pengar!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Beatrice Lind säger:

De från Ellos är ju riktigt snygga! :D

2014-07-12 | 13:04:21
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
corneliaeriksson.blogg.se säger:

Hunterstövlar är så himla fina!!

Svar: ja, visst är dom :)
Sandra ullvin

2014-07-12 | 22:50:27
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Pia säger:

Åh så fina stövlar! Är också riktigt sugen på ett par vita Hunters! :)

Svar: köp, köp, köp :)
Sandra ullvin

2014-07-17 | 08:25:38
Bloggadress: http://piakristina.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback