Vricka foten..

Hej säger denna olycksfågel..
Idag på idrotten hade jag otur igen.. Jag vricka foten för andra gången på idrotten. Jag känner mig så smart och smidig, haha
Men nu såhär i efterhand hemma så kan man väl säga att foten är helt uppsväld och jag kan knappt gå på den.. Typiskt när jag hade bestämt att jag skulle till gymmet imorgon.. Men vi får se om jag trotsar det onda och åker en sväng iallafall:)
 Uppsväld fotknöl (åt vänster) | Jag ber om ursäkt till er med fotfobi, hehe
 

När jag kom hem från skolan så var Melkis och Annika hemma hos oss så vi åt lite pannkaka och Melkis tog en fjärdedels kladdkaka till efterrätt, haha! Blir så himla sugen på allt sött jag ser nu, det är riktigt jobbigt att inte äta allt sånt där gott nu i en månad. Men jag ska klara det!
 
Stora killen ♥
 
 
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och vila foten lite medans jag tittar på premiären av ett nytt tv program som hette "djur-skydds inspektörerna". Det verkar riktigt bra faktiskt, det börjar 21.00.
Annars får ni ha en fortsatt trevlig torsdagskväll.
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback