Stackars mig:(

Hej!
Idag är det söndag och mitt ansikte mår INTE bra idag kan jag säga.. Jag är ofta jätte torr i ansiktet och på kroppen, men speciellt på vintern, då är det helt galet torrt.. Förra vintern va jag så torr i ansiktet att jag fick vita fläckar och stora röda ringar runt ögonen.., inte alls kul!
 
Jag trodde jag skulle slippa det denna vinter, men de är väl klart jag inte slipper undan..Idag vaknade jag upp av att mina läppar var så torra att de sprack när jag rörde dom.. Och någon timme efter jag vaknat så börjar det svida runt ögonen och på hakan.. så jag smörjde in ansiktet med mina special krämer och sedan började det svida som F*N.. Så kollar jag mig i spegeln så mår jag bara dåligt! Jag är röd på hakan snett under munnen på båda sidorna, och även lite små röd runt ögonen.. Hatar men älskar Vintern ♥
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback