Resturang-mat med vänner!

Hej vänner!
Idag runt 19.00 åkte jag ner på stan med Josefin och Julia för lite gott käk på restrang. Vi bestämde oss för att äta på Café gränden och vi åt allihopa en supergod fläskfilé med pommes och beasås. Mums!
När vi hade ätit färdigt satt vi en lång stund kvar och bara snackade om allt möjligt. När vi kände att vi var färdiga så fick vi skjuts hem av Julias mamma. Efter det så var vi hos Julia och fick någon skrattattack så vi fick ont i magen, så mycket skrattade vi, haha.. Sen klockan 00.00 fick vi skjuts hem jag och josefin av hennes pappa. 
Och nu sitter jag här och ska strax gå och sova,, men innan ska jag in och duscha så nu räcker det för idag.
Godnatt♥
  
          
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback