prov på folieslingor

Hej!
idag hade vi ett litet "prov" på folieslingor med blekning, tidigare har vi endast arbetat med shampo när vi gjort folieslingor. Nu gjorde vi med blekning för att vi själva skulle få se hur resultatet blir efteråt. Jag gjorde täta och tunna slingor i min dockas hår så resultatet skulle bli som att dockan "färgat" blondt, och det vart exakt som jag ville ha det:D 
Så jag är helnöjd!
Här får ni några bilder
 
Foliepaketen klara | Det tog 1h att få i alla paket för mig
 
 
 
 
 
Dom sista 4 bilderna ser ni resultet på dockan när hon är klar. Jag glömde helt bort att ta före bilder men detta får duga för denna gången, okej?
Nu ikväll ska jag inte göra något speciellt va jag vet, jag ska bara vara hemma och mysa framför tvn med min mensvärk.. Hehe
Imorgon är jag ledig dessutom, så då får jag sova ut och bara vila hela dagen! SKÖNT.
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Ååh vad roligt, jag skulle vilja ha ett helt gäng med dockor med olika hårfärger och längder, för att sen kunna klippa och leka som jag ville haha. Skulle vara as kul!

Svar: Ja, visst skulle det vara kul:D
Sandra ullvin

2014-01-14 | 20:37:59
Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback