Ny sängkappa ♥

Hej!
Idag var det första dagen i skolan efter lovet, det var jobbigt att gå upp imorse men skönt att få tillbaka vanorna igen. När jag kom hem för ett tag sedan så hade äntligen min sängkappa kommit och jag var ju såklart snabb som attan med att få på den på min säng, hihi. Men fint blev det och jag är super nöjd!
 
 
Så vad tycker ni? 
Jag fundrar på om jag ska köpa en fin sänghimmel och ha över sängen, lite i hörnet. Men det är bara en tanke än så länge. Det kanske blir för mycket? 
Vi får se hur det blir.
 
Kommentarer
alexandra säger:

jätte fint! vart är sängkappan ifrån och vilken storlek är det på sängen? fin blogg :)

Svar: Jag beställde min kappa från Ellos.se, den heter "Sängkappa Alta".Min säng är 120 cm :)
Tack så mycket!!
Sandra ullvin

2014-01-14 | 19:52:42
Bloggadress: http://nattstad.se/axans

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback