Jobbsökande Sandra ♡

Idag har krutet i denna kvinna äntligen kommit till användning, Jag har sökt mitt första jobb på Coop Nära! 
Han sa att det är stor chans att jag kanske får jobb eftersom dom har väldigt dåligt med personal, så nu håller vi alla tummar vi har, OKEJ? 
 
Det enda jobbet jag haft tidigare är dela ut reklam i 4 år, men det var en väääldigt dålig lön och jag fick nästan som svimmningar i slutet på den tiden så jag slutade. Men gud va glad jag skulle bli om jag nu får detta jobb jag sökt!! Men skulle jag inte få det så ger jag inte upp för det, jag SKA ha ett jobb vad jag än måste göra för att få ett.
 
 
Kommentarer
Matilda säger:

Hej! Jag bara undrar när du hade tänkt att jobba? Är det extra jobb på helgerna då el? Hur hinner du det i såfall? Ni kanske inte har så mycket läxor och prov, el?:)

Svar: Hej!Jag har sökt extrajobb, dvs att jag jobbar när dom behöver extra personal. på kvällar, helger och lov. just nu har vi inte så jätte mycket prov och läxor, men jag pluggar nästan aldrig på helger ändå och dessutom jag kommer inte få jobba hela dagar, bara kanske några timmar, så jag klarar det:D
Sandra ullvin

2014-01-22 | 20:50:43

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback