Bed Head TIGI after party

                                                    
                      
Hej vänner!
Nu tänkte jag dela med mig av ett produkt-tips till mina underbara läsare. 
Jag köpte denna välomtalade mirakel produkt idag när jag var på stan med josefin, och jag kan säga att efter att ha testat den för första gången när jag kom hem så blev jag helt kär i den! Den är underbar.
 
Om du har torrt hår eller såkallat "partyhår" med en massa hårspray och grejs i håret så kan man känna en sträv yta på hårstrået som kan kännas lite torrt. Då är denhär produkten räddningen för dig!
Jag själv har rätt torrt hår och direkt jag fick i denna produkt så kändes det som ett helt nytt hår!
 
Produkten ger:
> Glans
> värmeskydd
> hjälp att ta bort frizz på texturen (hårets yta)
 
Den finns att köpa på Bangerhead för 269:- KLICKA HÄR FÖR ATT KÖPA!
eller på de flesta frisörsalonger.
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback