Äntligen kom jag till gymmet!!

Idag kom jag äntligen till gymmet, efter en massa dagars vila. Faktiskt så var det hela 4-5 månader sedan jag var där senast.. Men nu har jag tänkt köra igång tills mitt gymkort går ut, i mars .Sedan ska jag köpa ett på ett annat ställe. 
Men som sagt åkte jag dit idag och jag fick sällskap dessutom av hanna:)
Det går ju betydligt lättare när man är två kan jag säga, så vi körde lite kondition och styrka i hela 1 h och 40min.. snacka om att jag kommer ha träningsverk imorgon!
Hoppas bara jag kommer upp ur sängen så jag kommer iväg till skolan, haha eller hoppas inte förresten så jag får ligga kvar under mitt varma täcke och bara sova hela dagen, hehe...
På tal om sova så är det faktiskt exakt det jag ska göra nu, så i ses imorgon♥
 
Kommentarer
säger:

duktig du är!

Svar: tack:)
Sandra ullvin

2014-01-14 | 05:22:41
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback